מי גרם לקריספל להתנתק מה'וואצאפ' ולמה טורצקי עדיין מחובר? • האזינו

    דוד לזר 4 Comment on מי גרם לקריספל להתנתק מה'וואצאפ' ולמה טורצקי עדיין מחובר? • האזינו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (רביעי) בשעת ליל החליט סגן ר"ע אלעד צוריאל קריספל כי הוא מתנתק מכל עשרות קבוצות ה'וואצאפ' אליהם הוא מחובר, קריספל נימק את החלטתו בדברים ששלח לחבריו.

    "חברים יקרים. קיבלתי הערב פטיש בראש. התקשרה אליי אסתי פלד מרדיו קול חי וביקשה בכל לשון של בקשה שאעלה בבוקר לשידור. שאלתי אותה באיזה נושא? והיא ענתה לי בנושא הווטסאפ", כתב.

    סגן ר"ע אלעד המשיך לספר כי "נלחצתי. אוי מיוצרי ואוי לי מייצרי. איך אצדד בעד ואעשה שקר בנפשי. כמה נכשלתי בלשון הרע. בביטול תורה. ויכלה הזמן והמה לא יכלו. ואם אדבר נגד כי זה למעשה האמת לאמיתה. איך אעשה הרעה הגדולה הזו ואטבול ושרץ בידי? ולכן סירבתי בכל תוקף. היא שלחה לי הודעה שבכל זאת היא מכניסה אותי לשידור. ועניתי לה בצורה נחרצת כי "לא בא בחשבון".

    המשך הסיפור על פי קריספל  "אח״כ. ישבתי עם עצמי. ואמרתי לעצמי. מה קרה לך?  תראה מה עובר עליך. באיזו הכחשה אתה חי. והתביישתי בעצמי בושה גדולה ועצומה. אתה צורי. שלא מפחד לומר את האמת שלך בכל מצב. גם אם צריך לשלם על זה מחיר כבד. נפלת שדוד במערכה הזו? ומשם הדרך הייתה קצרה וחדה. ובמחי הבוהן. מחקתי את כל הקבוצות שאליהן הייתי מחובר. ופתאום, מילאה אותי תחושה שקשה לתאר של שיחרור אמיתי. ואבן כבידה שישבה על ליבי ירדה בבת אחת. מתנצל שלא נפרדתי כראוי, חששתי שאם אמתין רגע אחד – אכשל".

    הבוקר (חמישי) הוא המשיך לנמק את החלטתו ב'מדברים אקטואליה' עם דוד חכם ומני גירא – שוורץ ב'קול חי' כשעימו בשיחה – אבא טורצקי – שהשמיע אף הוא דברי ביקורת על תוכנת ה'וואצאפ' – זאת למרות שטורצקי עצמו טרם התנתק מהתוכנה המדוברת.

    האזינו לראיון המלא:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מודה ועוזב ירוחם

      טורצקי לא יעזוב, הוא חזו"א5'ניק חזק... כל הכבוד לצורי!
    2. 2

      כולם צריכים ללמוד ממנו ולהתנתק מהווצאפ-לשון הרע וביטול תורה ובעיקר ביזבוז זמן ענננננק!!!!!!!!!!

    3. 1

      כל הכבוד שהוא שומע לדברי מרן חכם שלום כהן שליטא